De (ongewenste) kracht van Social media.

Via LinkedIN postte ik laatst een bericht waarin ik aangaf dat sommige periodes in je leven afgesloten moeten worden en dat ik binnenkort met wat mooie nieuwe zakelijke aankondigingen kom. Nou die post maakte wat los. Ik kreeg vanuit veel hoeken de vraag wat er nu aan de hand was. Er werd zelfs gedacht dat ik mijn bedrijf verkocht zou hebben!

Van die post heb ik een klein beetje spijt. In ieder geval van het eerste deel. Die periode waar ik op doelde is namelijk iets persoonlijks. Iets dat ik graag voor mijzelf hou. Op dat moment voelde social media even als een uitlaatklep. Als ik met een klant om tafel zat kwam de vraag “Ik las je post, is er wat aan de hand? Ga je stoppen met je bedrijf?” Het effect van social media is soms ongewenst groot. Ik heb er van geleerd om even goed na te denken wat ik online zet. Het is natuurlijk mijn eigen fout geweest. Doordat ik het postte en cryptisch bleef, kwamen de vragen.

Inmiddels kan ik melden dat die periode is afgesloten en ik weer vol nieuwe energie zit!

Van het tweede deel van die post (Over die zakelijke aankondiging) heb ik geen spijt. Nee, ik ga niet stoppen met mijn bedrijf. Integendeel, ik ga mijn bedrijf op een hele mooie wijze uitbouwen!

Hoe ik dat ga doen zal ik volgende week bekend gaan maken middels een persbericht dat nu in de maak is. Mooie teaser he?!

Posted in Uncategorized. Bookmark the permalink. RSS feed for this post. Leave a trackback.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark.